نکات مهم در خرید دستگاه پرس برک Press brake

نکات مهم در خرید دستگاه پرس برک Press brake


نکات مهمی که در هنگام خرید دستگاه پرس برک اتوماتیک باید در نظر گرفت:

پرس برک یک سرمایه گذاری حیاتی برای هر تاسیسات فلزکاری است. دقت و کارایی را در خم کردن و شکل دادن به ورق های فلزی ارائه می دهد و آن را به یک ابزار ضروری در صنایع مختلف تبدیل می کند. با این حال، با توجه به گزینه های متعدد موجود در بازار، انتخاب پرس بریک مناسب می تواند یک کار دلهره آور باشد. در اینجا چند فاکتور حیاتی وجود دارد که باید هنگام خرید پرس ترمز اتوماتیک در نظر بگیرید.

1. ظرفیت تناژ

ظرفیت تناژ پرس برک نیروی خمشی آن را تعیین می کند. انتخاب یک پرس برک با ظرفیت تناژ مناسب برای نیازهای فلزکاری شما بسیار مهم است.پرس برک با ظرفیت تناژ ناکافی ممکن است منجر به خمیدگی ناقص شود، در حالی که ظرفیت تناژ بیش از حد ممکن است به دستگاه یا ورق فلز آسیب برساند.

2. طول تخت

طول بستر پرس برک تعیین کننده حداکثر طول ورق های فلزی است که می تواند در خود جای دهد. انتخاب پرس برک با طول بستر که نیازهای فلزکاری شما را برآورده می کند ضروری است. انتخاب دستگاهی با طول تخت خیلی کوتاه ممکن است توانایی شما را برای کار بر روی ورق های بلندتر محدود کند، در حالی که طول تخت بیش از حد طولانی ممکن است هزینه های غیرضروری را به همراه داشته باشد.

3. سیستم گیج عقب

سیستم گیج عقب ترمز فشاری ( پرس برک )دقت خم ها را تعیین می کند. انتخاب یک پرس برک با سیستم گیج عقب اتوماتیک قابل اعتماد که دقت و تکرارپذیری را دقیق ارائه می دهد بسیار مهم است. یک سیستم گیج پشتی خودکار می تواند زمان راه اندازی را به میزان قابل توجهی کاهش دهد و بهره وری را بهبود بخشد.

4. سیستم کنترل

سیستم کنترل پرس برک کاربر پسند بودن و کارایی آن را تعیین می کند. بسیار مهم است که ماشینی را با سیستم کنترل بصری انتخاب کنید که امکان برنامه ریزی و عملکرد آسان را فراهم می کند. یک سیستم کنترلی که ویژگی های پیشرفته ای مانند تصحیح زاویه خودکار و توالی خم را ارائه می دهد، می تواند به طور قابل توجهی بهره وری و دقت را بهبود بخشد.

5. ویژگی های ایمنی

هنگام انتخاب پرس برک اتوماتیک، ایمنی باید در اولویت قرار گیرد. انتخاب دستگاهی با ویژگی های ایمنی مانند پرده های نور، دکمه های توقف اضطراری و قفل هایی که از کارکرد دستگاه در هنگام باز بودن محافظ های ایمنی جلوگیری می کند، بسیار مهم است. سرمایه گذاری روی پرس برک با ویژگی های ایمنی قوی می تواند از حوادث و صدمات در محل کار جلوگیری کند.

6. خدمات و پشتیبانی

انتخاب یک سازنده معتبر که خدمات و پشتیبانی عالی ارائه می دهد هنگام سرمایه گذاری در یک ترمز فشاری خودکار بسیار مهم است. سازنده ای که آموزش جامع، پشتیبانی فنی و قطعات یدکی ارائه می دهد، می تواند به شما کمک کند تا عملکرد و طول عمر دستگاه خود را به حداکثر برسانید.

در نتیجه، خرید یک ترمز پرس اتوماتیک مستلزم بررسی دقیق چندین فاکتور حیاتی مانند ظرفیت تناژ، طول بستر، سیستم گیج عقب، سیستم کنترل، ویژگی های ایمنی، و خدمات و پشتیبانی است. با انتخاب ماشین مناسب برای نیازهای فلزکاری خود، می توانید بهره وری، دقت و ایمنی را در تاسیسات خود بهبود بخشید.

شرکت تابش لیزر وارد کننده و نماینده فروش و خدمات پس از فروش دستگاه های پرس برک برند SENFENG ساخت کشور چین در ایران است و کلیه محصولات این شرکت دارای 1 سال ضمانت بی قید وشرط و تعهد تامین قطعات 10 ساله می باشد.

ارتباط با تابش لیزر

جهت تماس آسان ، بر روی شماره های زیر کلیک نمایید

تماس بخش فروش و خدمات پس از فروش:

021-44291534

021-44291535

مدیرت فروش :

09128479925

09128479926

آدرس : تهران - مرزداران ،خيابان جانبازان ، كوچه گلبرگ ،گلبرگ دوم ،پلاك ٥٤ ، طبقه دوم ، واحد ٤

اینستاگرام تابش لیزر


جهت مشاهده مقالات مرتبط اینجا کلیک نمایید


دستگاه های مرتبط با این مقاله :

دستگاه برش لیزر فلزات SF-3015G

دستگاه برش لیزر فلزات SF-3015G

دستگاه برش ورق استیل SF-3015G  SENFENG  دستگاه قدرتمند برش لیزری ورق های استیل و کلیه آ..

0 تومان

دستگاه پرس برک SENFENG BDE13032

دستگاه پرس برک SENFENG BDE13032

دستگاه پرس برک BDE13032       مدل BDE13032 ..

0 تومان

دستگاه پرس برک SENFENG BDE10032

دستگاه پرس برک SENFENG BDE10032

دستگاه پرس برک BDE10032     ◆4+V Axis as Standard (6+V/8+V Axis Optional)..

0 تومان

دستگاه  جوش لیزری RT-1000HWM

دستگاه جوش لیزری RT-1000HWM

دستگاه جوش لیزری حرفه ای با توان 1 -1.5 کیلووات جهت جوشکاری های حساس و دقیق بدون مواد مواد زائد در ج..

0 تومان

Whatsapp Whatsapp Whatsapp Whatsapp